Ahir els alumnes de 2on d'ESO es varen desplaçar fins a la ciutat de Palma per participar i gaudir d'uns jocs d'escapament a l'empresa Adventure Rooms. Per complementar la visita, i donat que estava allà de vora, vàrem fer una visita a l'Iberostar Stadium del RCD Mallorca.
Els alumnes es varen dividir en grups de 6 o 10 persones per participar en diferents sales d'escapament. En elles els alumnes havien de trobar pistes i/o solucionar enigmes o situacions inesperades. Tots ells són jocs de cooperació on han de confiar en el seu poder d'observació, intuició i en la feina d'equip per poder trobar la manera més ràpida per sortir de l'habitació abans de que s'esgoti el temps.
Hi havia 3 jocs possibles: "La fuga de Alcatraz", "El científico" i "El robo de las joyas de la Reina", tots ells de 60 minuts.
De tots els grups que participaren només 2 aconseguiren sortir a temps però un parell es quedaren intentant adivinar el darrer codi que els permetia obrir la porta de sortida.
Va ser un matí emocionant i divertit que va ser complementat en la visita de l'estadi de futbol del RCD Mallorca, on a més de poder seure en les grades presidencials els alumnes varen poder visitar els vestuaris del jugadors i la sala de premsa.
Si voleu veure més imatges ho podeu fer la pàgina del facebook de l'institut.