El passat dilluns, dia 30 de gener, els alumnes de 1r de batxillerat de l'assignatura "Cultura Científica" i "Anatomia aplicada" vàrem visitar l'Hospital de Manacor. Allà ens va rebre na Maria Magdalena Ferrer, cap de comunicació, i na Catalina Vadell, gerent de l'Hospital, i ens va fer una petita introducció del que veuríem.
A primera hora del matí ens varen rebre diferents professionals de l'hospital per explicar-nos la gran diversitat de feines que fan a l'hospital no sols el personal sanitari sinó personal d'altres branques.
Després vàrem fer un recorregut per diferents seccions (arxiu, magatzem, informàtica, paritori, pediatria, urgències, laboratori, laboratori d'anatomia patològica, radiologia) de l'hospital, i els professionals ens explicaven quina feina feien allà.
Al final de la jornada ens varen fer un taller sobre la importància del rentat de mans i una xerrada sobre psiquiatria.





